3 Şubat 2017 Cuma

güzün apla'ya açık mektup!.

rüyamda rüya gibi bi sevgilim vardı güzün apla, adı da 'rüyâ'!. kendisini doğru dürüst bi göremeden daha, rüyamda terk ettiydi beni.. sonra, duydum ki en yakın arkadaşımla, en yakın bi zamanda, en yakın bi yerde dünya evine giriyomuş.. etiler’de eltimlerin hemen yanında ev bile tutmuşlar..
ona tıvıttırdan, taverna müzüğümüzün taçsız kralı ümit besen abimizin o çok ama çok etkilendiğim, koli koli selpak ıslattığım meşhur bestesi eşliğinde mesaj attım; “sevgilim!. nikahına çağırmazsan beni, inan çok kırılırım bak, âhım kalır terbiyesizim!” dedim..
hâttâ, istesin; şahidi bile olurum!.

ayıp etmiş miyim?!

2 yorum:

  1. iyi yapmışsın evladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amanın allah, güzün apla?!!. sevgili güzün apla!. bakın billa da beklemiyodum bi cevap!. nası sevindirdiniz bilemezsiniz!. sevincimi de minnetimi de anlatamam!. onca işiniz gücünüz meşgâleniz arasında şu kıytırık, saçma saçık derdimle içtenlikle ilgilenmişsiniz ya!. bide onaylamışsınız, hem “evlâdım” da diyerek?!!. nası müftehir de oldum!. acaip çelişkideydim, gidim mi gitmeyim mi diye!. sizden onayı da aldım ya, artık içim müsterih!. gerçekten de çok teşekkür ediyorum, çok!.
      bakın cidden de çok sevindim!. abartı gibi gibi gelebilir ama, yani inanın bakın güzün apla, guoasimodo esmeralda’nın su verişine bu kadar sevinmemiştir!. e, ama naapiim, abartmayı seviyorum da öte yandan!. halbuki günde milyon kez de söylerim kendime, abartmayı bırak diye!. ama neticede mübalağa diye bi sanat da var edebiyatımızda, sanatlar içinde mühim de bi yere sahip, di mi?!.

      güzün apla!. biliyorum, yüz verdik, astarı modeli olcak ama, oolan tarafının da bi şahide ihtiyaç varmış!. sizden çok çok istirham etsem, şahit siz olsanız çok daha çok mu abartmış olurum olayı?!. ortada bırakmazsınız, gelirsiniz di mi?!. walla da acaip de sürpris olur!.
      şimdiden teşekkür ediyorum!.

      Sil