11 Şubat 2011 Cuma

"bazı komutanların kendi süs köpeklerine bakmaları için ‘özel yetkili asker’ görev..."

Sevgili günlük!.. evvelki gün gastelerde, “bazı komutanların kendi süs köpeklerine bakmaları için ‘özel yetkili asker’ görevlendirdiği ortaya çıktı.” başlığıyla çıkan asılsız haberler yüzünden moralim çok bozuktu. Vatan haini bunlar, asker düşmanı.. Haber bu kadarla kalsa iyi; daha da neler neler söylemişler. Hele bi içimi dökiim sana, o iğrenç haberlerin detayını ekleyeceğim!.
Tarçınım kadar taş düşsün başlarına!. bi kere minik tarçınım, öyle bi süs köpeği filan değil, o, kaç dilde talimatı ana dili gibi anlayan, soylu bi İngiliz kanişi, soylu ailemizin çok hassas bi elemanı..sadece bu kadar değil tabi ki, o bin kilometre ötedeki tehdit unsurlarını koklayarak belirleyebilecek, izini sürecek, arayıp bulacak, takibat altında tutacak stkların, bazı aykırı yazar çizer kişilerinin, esnafların, bazı cemaat ve dışı, üyelerinin, bağlantısızların, hiçbi erkin tehdidini, baskıyı sikine sallamayanların telefonlarını dinleyebiliyor, sıcak takip yapıyor, fişleme yapıp adlarına fiş kesiyor, haklarında gizli raporlar hazırlayabiliyor.. Ben, tarçınımın bu olağanüstü gayretleri için, üstün hizmet madalyası, maaş bağlanması, ödül verilmesini beklerken, şu çıkan, kuru yolma iftira haberlere bakar mısın?! İşte, o moral bozukluğu ile bakımını yapmayı hiç aksatmadığım darbeli matkabım; pardon sen günlüğümün günlük ayarları üzerinde çalışma yapamadım.
Dün de çok fena gergindim, sevgili günlüğüm, çook!. bazı kendini bilmezlerden, konuyla ilgili gelen yığınla imzasız mektup, kimliği belirsiz imayıllar, bazı gizli görüntüler, cd ve belge imajları canımı çok sıktı. Bazıları ismimizi bile vermiş, hem de hiç utanıp sıkılmadan, korkmadan da; hayret yani!.ama üçbeşi hariç, bi çoğunun ismi, adresi yok; ki gidip tarçınımla, kaattan kaplanımla inlerini daatıp, ev bark ocaklarını tarumar ediiim, başlarına geçiriiim adilerin!.birileri de, tutmuş, koleksiyonuma katmak için ömrümü verdiğim, kendileri hakkındaki fişleri geri istiyorlar. Lakin bunun ülke güvenliği açısından kozmik bi sır olduğunu bilmiyor, gafiller.
Sevgili günlüğüm..iyi ki sen varsın! Hani sen de olmasan kime, ağlar, kiminle dertleşirdim! Kimse beni anlamıyor şu günlerde. Eskiden olsa, herkes hani mecburen çok iyi anlardı. Sıkardı biraz anlamamak!.
Ah, o günler; esas duruşta hepsini ayakta hizaya sokar, kodumu da oturturdum!.olmadı, fail-i meçhûl yapar, asit kuyularında kebab ederdim, kemiklerini kıyamete kadar bulamazlardı..
Sattılar beni işte, aleyhimde ne lakırdılar etmeye başladı, müptezeller! Bi zamanlar, hiçbi örtülü ödenek harcamasından kaçınmayarak tertiplediğim o mutad akredite yalak ve yalamalar toplantılarıma, aldığım brifinglere koşa koşa, ayakları şeylerine vura vura, gelen, kapıkulum bildiğim o medyatörlere, bol bol ikrâm ettiğim o akredite pastalarım haram zıkkım olsun!

Sevgili günlük!.minik tarçınımla ilgili çıkan şu menfur haberler kadar, yalnızca sana itiraf edebileceğim, bundan daha bi menfur olay beni ve aileyi daha da perişan etti. İnsan içine çıkamaz olduk! Biricik kızım tarçınıma, gözünden daha çok sakınarak bakmasını emir ve talimat eyleyip, özel yetkilerle donattığım ve başına herhangi bir olumsuz iş geldiği vakit, anında haber vermesi için son model, ‘sokia’ marka bi cep telefonu sokuştur...; pardon tahsis ettirdiğim er, dün akşamüzeri, ingiliz marka biricik cins kanişime hava aldırmak için gezintiye çıkarttığında, bu onurlu görevini ifası sırasında, garnizonun talim yerinin topağaç mevkii dolaylarında çişi gelen nazlı kızımın, küçük ihtiyacını gidermek için çalılar arasına girmesini fırsat belleyen ve sahaya nasıl sızdığını belirleyemediğimiz, feleğin çemberinden geçmiş, bi adi sokak çomarı ırzına geçiyomuş az kalsın. Zavallı kızımın çığlık atması sonucu etraftan yetişen kahramanlarım sayesinde, menfur emelini gerçekleştiremeden apar topar kaçmak zorunda kalmış da, daha patisine erkek patisi değdirtmediğimiz tarçınımın o minicik körpe boncuğu çizilmekten böylelikle kurtulmuş. Yine de, n’olur n’olmaz diyerek, bekâret testi için gotaya kontrole gönderdim. Rapor sonucuna göre, kızımın boncuk bölgesi civarında bolca çomar spermi izlerine rastlanmasına rağmen, şükür ki bi duhûl vakası filan yaşanmamış.
Alayını topladım alayın. Olayda ihmâl ve kusru görülenleri fena halde cezalandırdım. Birine ellibin şınav çektirdim, birine çek-pasla esas duruş; günde seksen saat tuvalet nöbeti yazdım, sonuncusuna ise, tüm alayın postallarını hakî renge boyama cezası verdim. Lavukların cezalarını verdim de lakin garsonlar ve çaycılar, reçmeciler, overlokçular, son ütücüler bölüğünden bazı bedhahların işbirliğinden kuşkulanmıyo da değilim. Bu yüzden, İstihbârî bilgilerimi kaynaklarımı, kötü günler için biriktirdiğim fişlerimi yeniden gözden geçiriyorum. Bu konu üzerinde ciddi çalışıyorum.

Benim biricik günlüğüm!.şu günlerde güvenlik tedbirlerini fena artırdım. Lakin o kadar olağanüstü çabaya rağmen bazı şeyleri engelleyemiyor, milletin ağzını o kadar da torba ettiğim halde büzemiyorum. Dut yemiş bulgar şeyi gibiler adiler, habire konuşuyolar..yasak masak koydum ama ne çare; dinlemiyolar!. Bütün alay, hattâ memleket bu menfur tecavüz girişiminden çok, beni konuşuyo; minik tarçınımıza, bana, aile efradımıza, sevgili eşime mânâlı mânâlı bakıp imâda bulunuyorlar. Başımıza gelen şu talihsiz olaydan sonra, sevgili tarçınımız ruhsal problemler yaşamaya başladı, sık sık sinir krizleri geçiriyor, uykusuzluk sorunu had safhada; bazı geceler çığlık atarak uyanıyor. Psikolojik yardım alması kaçınılmaz.

Sevgili günlük! Nazlı tarçınımızın maruz kaldığı tecavüz girişimi ile ilgili, güvenlik zafiyetini kökünden halletmek için, amerikadan son teknoloji, erken uyarı sistemine sahip, dünyada sayısız ailenin minik tarçınım tipi, değerli soylu bireyleri için imal edilmiş, son derece kullanışlı, sorunu kökünden halledici bi bekâret kemeri getirtiyorum. Bundan böyle, eşsiz tarçınımın elmas kadar değerli boncuk bölgesinin etrafında erkek sinek uçsa ânında haberim olucak!.
Arz ederim günlüğüm!  

Not: sevgili günlüğüm!.işte o asılsız haber; “köpeği için özel yetkiler verdiği askere birer cep telefonu verdiği iddia edilen G.deniz’in, askere köpeğin başına herhangi bir olumsuz iş geldiği vakit kendisini anında haberdar etmelerini emrettiği öne sürüldü.
Vatanı korumak için milletin evladını gönderdiği askeri birlikte askerleri köpek bakıcısı yapan C. G.deniz, ‘tarçın’ ismini verdiği köpeğine bakmaları için iki asker görevlendirmiş. Sabahtan akşama kadar köpeğe bakıcılık yapan erler köpeğin her türlü ihtiyaçlarını karşılamak zorunda.
Tümamiral köpeğini o kadar çok seviyor ki, normalde erlerin askeri birlik içinde sivil dolaşması ve cep telefonu kullanması yasakken, köpeğe bakmakla görevlendirilmiş erler bu yasaktan muaf tutulmuşlar.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder